Skyrim dawnguard - bérlet (hajnalban őrizetbe)

előszó

Minden PC-felhasználó várja, hogy mikor lesz az első teljes kiegészítője Skyrim nevű Dawnguard. Ebben a cikkben fogom leírni a folyosón a történet egy töredéke őrizetbe hajnal.

Ahhoz, hogy jobban megértsük, hogyan eltérő történet a világos és sötét oldala, hogy egy kis shemku:

Skyrim dawnguard - bérlet (hajnalban őrizetbe)

Követelmények a kiindulási történet: szintje a 10 vagy magasabb.
Követelmények teljessé a történetet: jelenléte az ősi scroll (kapott járatból Skyrim)

Sentinel Dawn (Dawnguard)

Az első lépés a telepítés után a DLC felmerül a kérdés, hogyan kell látni az összes kiegészítő tartalom teljes pompájában? A válasz egyszerű, miután elérte a karakter szint 10 minden őr Skyrim lesz elérhető párbeszédet hadkötelezettség az őrizetbe hajnal, ha a városban lesz a megközelítés egy ork nevű Durak (Dyurak), és beszélni. Válassza ki a válasz a vágy, hogy csatlakozzon a vámpírvadász (Killind vámpírok? Hol jelentkezhetek?).

Követve a marker (a legjobb a hasadék) érkezünk a hasadék a hegy. Nyugodtan ugrani. Miután lement az ösvényen érjük el a térhez. Következő tanú zaskriptovany párbeszéd két NPC:

Beszélünk egy karaktert, név szerint Izrael (Isran), és megmutatta a vágy, hogy csatlakozzon a Guardians of the Dawn (Itt vagyok, hogy csatlakozzon a Dawnguard). Ezt követi egy jelenet beszélgetés Izrael és Tolan (Tolan), amely után a feladat "Guardian of the Dawn" befejeződött.

Ébredés (Awakening)

Kövesse a barlangban, amely nem messze található a szentély Mehrunes Dágon és megölni egy csomó vámpír benne (Megjegyzés: kövesse a történet Guardians Dawn véletlenül megfertőződhet vámpirizmusról). Jön néhány oltár

kattintson az alábbi gombra a marker és a lila ragyogás. Ezután meg kell mozgatni a sütő (Brazier) ácsorog, így válnak a lángok.

Amikor minden készen áll egy kő monolit (Stone Monolith), ha aktiválva leejti hölgy szép megjelenés és a hosszú agyarak .... Miután beszélt a munkáját megszűnik.

Blood Ties (Vérvonal)

Mint kiderült, a lány nevű Kén (Serana), és arra kéri, hogy vigye haza. Nos, nem utasíthat vissza. Választható a kripta és a módja annak, hogy megtanulják az új sírni.

Költözés az északi és a hajón eljutni Volkihar vár (Vár Volkihar) és menj a főkapu. Látva őket Surani Tutu is megnyitja a kapukat.

A vár ránk vár Harkonnen Lord (Lord Harkon), amely felajánlja, hogy lesz egy vámpír. Kiválasztása elutasításának ezt az átkot (Nem akarom, hogy legyen egy vámpír. Elutasítom az ajándék), mert mi is szeretnénk vágni a vámpírok! Nem nagyon tetszett ez a fejlődés Harkonnen események kiutasítja bennünket a vár (jó, nem megölni, és köszönjük, hogy a). Úton a Vár Gárda Dawn szemtanúi a támadást a vámpír zár egység, az összeg 3 db! Miután megöli őket, beszélünk Isranom és ezt a munkát véget ér.

New Order (A New Order)

Mi szükség van toborozni két új „Van Helsing” a várat. Kezdjük. Először nevében Gunmar (Gunmar) nem jön be a zárat, amíg meg nem megölni egy medve, amely egy barlangban a szemünk előtt. A komplexitás itt nem lehet megvalósítani, csak troll, aki körül telepedett viseli. Gumnarom beszélni, és ő küldött a kastélyba.

A második toborozni egy lány, akit Sorina (Sorine Jurard). Nem hajlandó menni a vár hiányában akkor pumpált hiedelmek vagy annak hiánya „törpe Gyro”. Szerencsére, a folyó körülbelül egy elveszett táska kén giroszkóp.

Adunk neki egy dolog, és ő volt a Rend tagja.

Visszatérve a missziót találják magukat zárva a kastély, ahol intézkedik csekket vámpirizmusról. Ha nem fertőzött, a kapu csökkenni fog, és aztán megy a Isranu (balra, fel a lépcsőn). A végén a munkát.

Próféta (Próféta)

Mi szükség van, hogy kövesse Isranom hogy vezet minket Surani (én tényleg azt hittem, hogy meg kell ölni), és miután beszélt velük, mi lenne küldeni megtudni egy pap. Elhagyjuk a College of Winterhold könyvtáros Urag Gros Kabát és tudja, hol talál egy pap (Meg kell találni a Moth Priest), hogy küldünk a Sárkány-híd. Érkezve ott, elveszíti a munkát marker, de hamar segít minden lakója a város vagy az őr. Megkérdeztük, hogy nem látták a pap itt (tudni semmit a Moth Priest látogató Sárkány híd?) És azt mondják, hogy itt volt, de elment a hídon a déli.

És akkor ... nos, az nem más, Dragon Bridge, menj végig az utat, hogy a déli. Halad egy kicsit felfelé kocsi, és látni a holttesteket.

Elérjük a vámpír veszi, és olvassa el a marker megy a barlangba. Mi tisztítsa meg. Elérjük a jelölési holttest küldetés kő és be a lyukba a párkányra.

Az energia gát esik, és meg kell verni az öreg! Miután beszélt vele, miután ő oldalán volt behorpadt a kard / buzogány / fejsze / Fire Ball / (kérjük, illessze be) küldje el a zárba, majd elindult, hogy nem. Miután a párbeszéd a kastély régi imádja ősi tekercset, és a küldetés próféta véget ér.

A törekvés visszhangok (Chasing Echoes)

A fő a vár bejárata nem megyünk a bal oldalon.

A várban van egy folyosó, kinyitotta az ajtót, csepp a fegyvert hidak és végül jött ki a friss levegőre, beleütközünk a holdfényes óra (ez olyan, mint a nap, de a hold). Ők ugyanúgy néz ki.

Hogy szerzett meg kell találni a hiányzó szakaszok:

Miután javító mechanizmus le egy pincébe. Elhaladunk az út mentén vesz minden ellenfél Oblivion.

A mechanizmus a rács Gargoyle.

Elmegy a szoba egy csomó vízköpő ne felejtsük el, hogy egy szép vámpír Bronka.

Keressen egy pár különbség:

Megérkezett a helyszínen körökkel a szoba közepén:

Azt tanácsolom, hogy ne érjen semmit, amíg azt állítják, erről a feladatot (hiba van benne, a feladat), és minden esetben megmarad.

Miután egy hosszú beszédet Kén ő kéri tőlünk, hogy megtalálják a naplóját édesanyja.

Azt olvassuk, vedd fel, így Surani (én találtam anyád megjegyzések). Aztán megkérdezi a három dolog a szobában, hogy nyissa meg a portálon.

Következő lépésként adja össze a jelzett kupa és beszél Surani. Csöpög vissza a vérét, a portál megnyílik, de nem mehetünk oda. Kén azt mondja, hogy nem lehet belépni, vagy vámpír, vagy az, aki hagyja ebben a világban a lelkét.

Ó, ezért úgy döntünk, a Guardians of the Dawn beszélgetésbe Surani változata részlege a lélek (Soul trap rám. Én nem érzem jól, mint egy vámpír), majd azt mondják, hogy készek (kész vagyok). Separation fájdalommentes:

és mehetünk a portálon keresztül. A végén a munkát.

Szélére halál (halál utáni)

Miután áthaladt a portálon magunkat az egyik sík Oblivion, ahol tárolják azokat lelkek, akik csapdába sziklák. A különlegessége a terület egyedülálló tájat. A föld repedezett aktiválásával, amely tele van az egyik kő a lelkek a játékos leltár.

Az első lépés, hogy megy a marker az út mentén találkozik egy vándor lélek és a helyi élőhalott.

Miután jön a találkozás helye anya kén # 151; Valerik (Valerica).

Annak tip're ölni a három állattartók. Nincs semmi bonyolult jelölők jelzik, hol vannak.

Visszatérve Valerik meg, hogy a gát választ el eltűnt, és ő visz minket a kapun.

Ahol van egy sárkány, aki le kell győzni.

Ezután az anya kén visz minket ősi tekercset, amit meg kell venni.

És akkor megyünk tovább a következő feladatot.

Megható Heaven (Zuhanás a Sky)

Tehát, harisnya, amire szükség van a hosszú útra, és menj a küldetése, hogy mászni a sötét barlangokban hosszú.

Tehát az első barlangban van szükségünk siganut a vízbe, és úszni az árral, ez vezet a kívánt helyre. Általában a barlang nagyon egyszerű, mi pillantok a térképet, és megy a helyeken, ahol nem volt. Egy hosszú utazás után találkozunk a hó Elf nevű Gelebor (Gelebor)! Az egyedüli képviselője épeszű és jó szemmel.

Beszél vele, megtudjuk, hogy nem ő az utolsó hó elf, de igazán akar válni, mint olyan, és megadja a feladat, hogy megölje saját testvérét. Nos, a verseny nem lehet folytatni, hogy az egyik tagja egy haldokló faj több, eggyel kevesebb - ez nem számít.

A képviselő a piros könyv feltárja a portált, és megvan a feladata, hogy gyűjtsön 5 vízminták különböző forrásokból.

Futás körül sok, sok Falmer, a sárkány is, nem egy, hanem nehézségeivel helyeken lépnek fel.

Végül elérkeztünk egy hatalmas vár a kupa amit kell önteni vizet meríteni. Bemegyünk a nyitott helyen, és megfelel a bátyja, a trónon ül.

Add fel csak azért, mert nem akar, így animál fagyasztott Falmer és a Corus, amelyhez meg kell ölni. Következő küzdelem folyik a hó elf magában:

legyőzése után kinek, Gelebor nekünk íj Auriel (Auriel a Bow).

Kapcsolódó mondat (Vértestvérek ítélete)

Az utolsó feladat Guardians of the Dawn! Beszélgetünk Surani majd Isranom a kastélyban, ahol örömmel találtunk az íj összegyűjteni a katonák és kiejteni tüzes beszédet.

(Nem, nem rap)

Ezt követi a támadást a vámpír vár. A vízköpő a mellvédek életre, és a segítségükre fut egy csoportja vámpírok.

Foglalkozik velük fut a várba, ahol az égő csatában, ahol jó lenne, hogy ne bántsa.

Egy utolsó csatát a Harkonnen. Bow, így nem szükséges, mert a harc kerül sor minden esetben.

Ő fürge ellenfél, így a csontvázak és vízköpők zakuklivaetsya néha vált legyőzhetetlen mindent, kivéve a hagymát Auriel.

Miután megölted, megkaptuk ... becsület és a tisztelet minden Guardians of the Dawn. Gratulálok.

Vissza a listához Dawnguard.